Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Керестень І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Попова Т. М. Використання елементів музейної педагогіки в природничо-науковій освіті для розвитку професійних інтересів учнів [Електронний ресурс] / Т. М. Попова, І. С. Керестень, А. І. Ковач // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_41 Розглянуто один із важливих напрямків роботи вчителя – використання в навчально-виховному процесі з фізики елементів музейної педагогіки як на уроках різноманітних типів, так і в позакласній роботі. Запропоновано приклади використання елементів музейної педагогіки під час проведення лабораторних робіт із фізики. Підкреслено, що використання на уроках фізики елементів музейної педагогіки створює сприятливі умови для індивідуальної та колективної творчої діяльності учнів, допомагає прищеплювати їм навички самостійного отримання знань. Зроблено висновок про те, що запропоновані методи сприяють розширенню можливості вчителів для виховання інтелектуальної, творчо мислячої особистості, здатної до збереження людської культури й творення новітньої.Рассмотрено одно из важнейших направлений работы учителя – использование в учебно-воспитательном процессе по физике элементов музейной педагогики как на уроках различных типов, так и во внеклассной работе. Предложены примеры использования элементов музейной педагогики во время проведения лабораторных работ по физике. Подчеркнуто, что использование на уроках физики элементов музейной педагогики создает благоприятные условия для индивидуальной и коллективной творческой деятельности учеников, помогает прививать им навыки самостоятельного получения знаний. Сделан вывод о том, что предложенные методы способствуют расширению возможностей учителей для воспитания интеллектуальной, творчески мыслящей личности, способной к сохранению человеческой культуры и творению новой.Considered one of the most important directions of the teacher - the use of the educational process in physics elements museum education as the lessons of various types, and in extracurricular activities. Offered examples of elements of museum education in laboratory work in physics. Emphasized that the use of the lessons of physics elements museum education creates favorable conditions for individual and collective creativity of students, helps inculcate skills of independent learning. It is concluded that the proposed methods lead to the empowerment of teachers to educate the intellectual, creative individuals capable of preserving human culture and the creation of a new one.
| 2. |
Керестень І. Дослідження проблеми професійної мотивації в Угорщині [Електронний ресурс] / І. Керестень // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 22. - С. 69-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_22_25
| 3. |
Керестень І. Проблеми розподілу учнів на медичні групи для здійснення диференційного навчання на уроці фізичної культури у початкових класах [Електронний ресурс] / І. Керестень, І. Греба // Інноваційна педагогіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2017_2_16
| 4. |
Керестень І. Розвиток і становлення освітньої системи Угорщини: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / І. Керестень, Й. Міс // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2010. - Вип. 19. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2010_18-19_51
|
|
|